اصلاح پروانه ساختمان
|
ردیف |
شرح اقدامات |
واحد/مسئول |
توضیحات |
|
۱ |
درخواست اصلاح و تغییر پروانه توسط مالک |
— |
فرم درخواست اصلاح پروانه ساختمان پر شود |
|
۲ |
ثبت در دفتر دبیرخانه |
دبیرخانه |
— |
|
۳ |
تشکیل پرونده و بررسی مدارک |
روابط عمومی دایره فنی |
مدارک لازم:۱-درخواست کتبی اصلاح پروانه۲-فتوکپی و اصل شناسنامه مالک۳-پوسه فنردار۴-کپی سند مالکیت۵-تکمیل فرم افزایش سطح زیر بنا۶-تکمیل فرم افزایش و یار تغییر طبقات |
|
۴ |
تعیین نوبت بازدید |
روابط عمومی دایره فنی |
— |
|
۵ |
بازدید از محل |
دایره فنی |
فرم گزارش بازدید تکمیل می گردد |
|
۶ |
نوشتن پیش نویس دستور نقشه اصلاحی در صورت نداشتن تخلف ساختمانی |
دایره فنی |
در صورت داشتن تخلف ساختمان ارائه پرونده به کمیسیون ماده صد جهت اعلام نظر |
|
۷ |
تائید نقشه |
اداره نظارت بر ساخت و ساز معاونت شهرسازی |
نقشه های ترسیمی توسط مهندسین ناظر که به تائید نظام مهندسی ساختمان رسیده است باید به تائید اداره نظارت یر ساخت و ساز معاونت شهرسازی برسد. |
|
۸ |
دریافت نقشه ها |
دایره فنی |
— |
|
۹ |
تهیه پیش نویس پروانه اصلاحی و در صورت تغییر مساحت پروانه تهیه پیش نویس ساختمان |
دایره فنی |
فرم اصلاحات و تغییرات پروانه ساختمانی تکمیل می گردد فرم نامه بیمه تکمیل می گردد |
|
۱۰ |
تایپ پیش نویس پروانه اصلاحی و بیمه |
دایره فنی |
— |
|
۱۱ |
تائید اصلاح پروانه توسط کارشناس و مسئول دایره فنی |
دایره فنی |
— |
|
۱۲ |
تائید درآمد در صورت عدم بدهی |
درآمد |
— |
|
۱۳ |
تائید نوسازی در صورت عدم بدهی |
نوسازی |
— |
|
۱۴ |
تائید مدیر/ معاون منطقه |
شهردار |
نسخه دوم به تائید معاون رسیده و نسخه اصلی بعد از تایید مدیر منطقه به متقاضی ارائه می گردد و در صورت تائید نشدن بازگشت به مرحله ۱۰ |
|
۱۵ |
صدور پروانه اصلاحی ساختمان |
دبیرخانه |
— |
|
۱۶ |
پایان |
— |
— |