اصلاح پروانه ساختمان

مراجعه حضوری به واحد فنی شهرسازی شهرداری عالیشهر  و ارائه مدارک مورد نیاز اصلاح پروانه
۱-فرم در خواست ( از روابط عمومی شهرسازی تهیه شود )
۲-ارائه نقشه پیشنهادی
۳-کپی سند مالکیت ( تمام صفحات )
۴-کپی کارت ملی مالک / وکیل
۵-کپی پروانه
۶-کپی گزارش ناظر
۷-پوشه

 

ردیف

شرح اقدامات

واحد/مسئول

توضیحات

۱

درخواست اصلاح و تغییر پروانه توسط مالک

فرم درخواست اصلاح پروانه ساختمان پر شود

۲

ثبت در دفتر دبیرخانه

دبیرخانه

۳

تشکیل پرونده و بررسی مدارک

روابط عمومی دایره فنی

مدارک لازم:۱-درخواست کتبی اصلاح پروانه۲-فتوکپی و اصل شناسنامه مالک۳-پوسه فنردار۴-کپی سند مالکیت۵-تکمیل فرم افزایش سطح زیر بنا۶-تکمیل فرم افزایش و یار تغییر طبقات

۴

تعیین نوبت بازدید

روابط عمومی دایره فنی

۵

بازدید از محل

دایره فنی

فرم گزارش بازدید تکمیل می گردد

۶

نوشتن پیش نویس دستور نقشه اصلاحی در صورت نداشتن تخلف ساختمانی

دایره فنی

در صورت داشتن تخلف ساختمان ارائه پرونده به کمیسیون ماده صد جهت اعلام نظر

۷

تائید نقشه

اداره نظارت بر ساخت و ساز معاونت شهرسازی

نقشه های ترسیمی توسط مهندسین ناظر که به تائید نظام مهندسی ساختمان رسیده است باید به تائید اداره نظارت یر ساخت و ساز معاونت شهرسازی برسد.

۸

دریافت نقشه ها

دایره فنی

۹

تهیه پیش نویس پروانه اصلاحی و در صورت تغییر مساحت پروانه تهیه پیش نویس ساختمان

دایره فنی

فرم اصلاحات و تغییرات پروانه ساختمانی تکمیل می گردد فرم نامه بیمه تکمیل می گردد

۱۰

تایپ پیش نویس پروانه اصلاحی و بیمه

دایره فنی

۱۱

تائید اصلاح پروانه توسط کارشناس و مسئول دایره فنی

دایره فنی

۱۲

تائید درآمد در صورت عدم بدهی

درآمد

۱۳

تائید نوسازی در صورت عدم بدهی

نوسازی

۱۴

تائید مدیر/ معاون منطقه

شهردار

نسخه دوم به تائید معاون رسیده و نسخه اصلی بعد از تایید مدیر منطقه به متقاضی ارائه می گردد و در صورت تائید نشدن بازگشت به مرحله ۱۰

۱۵

صدور پروانه اصلاحی ساختمان

دبیرخانه

۱۶

پایان

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.